پرسش‌های متداول

شما با مراجعه به سایت خوب‌شاپ می‌توانید به صورت آنلاین و یا با مراجعه‌‌ی حضوری به مراکز فروش رسمی الدر شامل داروخانه‌ها و … محصولات کنسل را به صورت تکی خریداری کنید.

شما برای خرید عمده محصولات کنسل در استان تهران می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نموده تا همکاران ما ضمن معرفی محصولات کنسل، مراحل خرید عمده محصولات کنسل و نخوه همکاری را کامل برای شما توضیح دهند.
۰۲۱۶۶۵۲۷۶۸۱
۰۲۱۶۶۵۲۷۸۸۱
۰۲۱۶۶۵۲۱۴۵۳

برای خرید عمده محصولات کنسل در شهرستان‌ها، ابتدا بایستی با مراجعه به صفحه نمایندگی، فرم مربوط به اخذ نمایندگی را تکمیل نموده و پس از آن منتظر برقراری ارتباط ازسوی همکاران دفتر مرکز فروش کنسل بمانید. همکاران فروش در دفتر مرکزی کنسل پس از بررسی فرم ارسالی ازسوی شما، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
برای این منظور کافیست شما درخواست خود را به آدرس ایمیل رسمی شرکت کنسل، به آدرس info@cancel-co.com ارسال کنید. همکاران ما در بخش بازرگانی دفتر مرکزی کنسل، در اسرع وقت برای راهنمایی اخذ نمایندگی محصولات کنسل در خارج از ایران با شما ارتباط خواهند گرفت.
محصولات برند کنسل شامل: اسپری حشره کش کنسل، اسپری سوسک کش کنسل، اسپری حشره کش بدون بو کنسل، مایع سوسک کش کنسل، پودر سوسک کش کنسل، دستگاه حشره کش کنسل، قرص حشره کش کنسل است. برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی و انتخاب گزینه محصولات کنسل در منوی بالای سایت کنسل، محصولات را مشاهده نموده و برای اطلاعات بیشتر بر روی هر یک از محصولات کنسل کلیک کنید.
برند کنسل برای از بین بردن سوسک محصولات متفاوتی برای شما در نظر گرفته است این محصولات از قبیل: اسپری سوسک کش کنسل، اسپری بدون بو کنسل، مایع سوسک کش کنسل، پودر سوسک کش کنسل است. شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از صفحات محصولات و بررسی هر یک از آن‌ها، با توجه به شرایط و محیطی که قرار است از محصول استفاده کنید، سوسک کش مورد نظر خود را از محصولات کنسل انتخاب کنید.
برند کنسل برای از بین بردن حشره پشه برای شما اسپری حشره کش کنسل، دستگاه حشره کش کنسل، قرص حشره کش کنسل را، در نظر گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از صفحات محصولات و بررسی هر یک از آن‌ها، با توجه به شرایط و محیطی که قرار است از محصول استفاده کنید، حشره کش مورد نظر خود را از محصولات کنسل انتخاب کنید. اما به صورت کلی معمولا از اسپری حشره کش برای از بین بردن آنی پشه ها و از دستگاه و قرص حشره کش برای محافظت از افراد خانواده در طول شب استفاده می‌شود.
برند کنسل برای از بین بردن مورچه خانگی محصولات متفاوتی برای شما در نظر گرفته است این محصولات از قبیل: اسپری سوسک کش کنسل، اسپری بدون بو کنسل، مایع سوسک کش کنسل، پودر سوسک کش کنسل است. تعجب نکنید این محصولات علاوه بر از بین بردن سوسک می‌تواند شما را از شر مورچه های مزاحم نیز خلاص کند و عملا شما با یک تیر دو نشان را زده‌اید. این محصولات بر روی انواع مورچه ها از قبیل: مورچه نجار، مورچه آتشین، مورچه مزاحم، مورچه آپارتمان ها و . . . تاثیرگذار است. شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از صفحات محصولات و بررسی هر یک از آن‌ها، با توجه به شرایط و محیطی که قرار است از محصول استفاده کنید، مورچه کش مورد نظر خود را از محصولات کنسل انتخاب کنید.
برند کنسل برای از بین بردن حشرات موذی از جمله حشره کک خانه شما، اسپری حشره کش بدون بو کنسل را در نظر گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه این محصول با این حشره کش بدون بو بسیار قوی آشنا شوید. با توجه به این که این حشره کش بدون بو است برای شما هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کند و شما می توانید آن را حتی در اتاق خواب خود استفاده کنید.
برند کنسل برای از بین بردن حشرات موذی از جمله موریانه خانه شما، پودر سوسک کش کنسل را در نظر گرفته است. تعجب نکنید این محصول بسیار قوی علاوه بر کشتن سوسکها، شما را از شر موریانه و مورچه های منزلتان خلاص می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه این محصول با پودر سوسک کش کنسل بیشتر از قبل آشنا شوید.
برند کنسل برای از بین بردن حشرات موذی از جمله حشره ساس خانه شما، اسپری حشره کش بدون بو کنسل را در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید با مراجعه به صفحه این محصول با این حشره کش بدون بو بسیار قوی آشنا شوید. با توجه به این که این حشره کش بدون بو است برای شما هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کند و شما می توانید آن را حتی در اتاق خواب، تختخواب خود نیز استفاده کنید.
برند کنسل برای از بین بردن حشرات موذی از جمله قبیل عنکبوت و بید خانه شما، اسپری حشره کش بدون بو کنسل، اسپری حشره کش کنسل، اسپری سوسک کش کنسل را در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید با مراجعه به صفحات هر یک از این محصولات با این محصولات بسیار قوی آشنا شوید.
برند کنسل برای رفاه حال تمامی افراد جامعه قسمتی را در سایت خود قرار داده است که در صورتی که شما حشره موذی که به منزل شما هجوم آورده است را نمی‌شناسید، با پاسخ به چند سوال ساده در مورد رفتار و ظاهر این حشره شما را برای شناسایی آن حشره و انتخاب محصول مناسب از بین محصولات کنسل راهنمایی می‌کند. برای این موضوع کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

در صورتی که پاسخ پرسش‌تان را پیدا نکردید، از طریق فرم تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.